czwartek, 30 czerwca 2011

Kartka na zdrowie..

Digi-kartka życząca powrotu do zdrowia:) wyzwanie na Polki scrapują. Wreszcie mogłam użyć tej kolekcji, jest po prostu cudna!! świetny pomysł z resztą, na taką kartkę. Muszę się zebrać i wykonać taką fizycznie;)

credits: KittyDesigns

Z radością muszę poinformować, iż otrzymałam dotację na moją małą działalność:D w ciągu miesiąca powinnam uwinąć się ze wszystkimi formalnościami i rozpocząć pracę na dobre... mam już sporo zaległości i muszę to powoli ogarniać. Na razie zamówiłam mnóstwo nowych narzędzi do scrapowania i już się nie mogę doczekać, kiedy do mnie dotrą:)))) pozostaje tylko problem magazynowania:P
Pracownia powstaje już w małym pokoju. Będę mogła bałaganić do woli;) 

Oczywiście praca będzie wyglądała podobnie, jak dotychczas.. Planuję dalej tworzyć ręcznie, na indywidualne zamówienie, kartki, zaproszenia, oprawy ślubne, albumy itd... Ale mam nadzieję, że znajdę też czas na projektowanie graficzne tych elementów.
Bardzo chciałabym zająć się projektowaniem własnych elementów do 'digów'(scrapy w wersji cyfrowej)...
Do tego mam jeszcze maaaaasę innych pomysłów i żałuję, że doba trwa tak krótko..
Powoli zacznę wprowadzać to wszystko do mojej oferty. Niedługo powinna powstać oficjalna strona internetowa, o której na pewno poinformuję:)))))) Zaglądajcie, zapraszam!!!

1 komentarz:

  1. łaaaaaaaa! Gratuluję! No koniecznie szybcikiem uwijaj się ze stronką - doczekać się nie mogę!
    A karteczka też czaderska!!!!!
    Ewcia dzięki za przemiły komentarz! i Gratki :)

    OdpowiedzUsuń