sobota, 31 maja 2014

BLOG HOP Scrapujących Polek! Majowe Portal Party!

Witajcie w Blog Hopie Scrapujących Polek! 
Tym razem bawimy się z Wami z okazji Dnia Dziecka!
Jeśli trafiliście tutaj z  bloga Habki, oznacza to, że znaleźliście się we właściwym miejscu!
Na naszym Portalu  trwa właśnie fantastyczne Portal Party, podczas którego możecie bawić się razem z nami, podejmując nowe wyzwania kreatywne, wyzwania foto, zapoznając się z kursami oraz portalowymi zabawami. A wszystko to z okazji Dnia Dziecka, oraz dlatego, że wierzymy, iż w każdym z nas drzemie niesforne, pogodne dziecko. Wystarczy je tylko odkryć! 
Zaczynamy od skakania w Blog Hopie!
Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w naszym Blog Hopie, w trakcie którego mamy zamiar pokazać Wam mnóstwo wyjątkowych prac związanych z dzieciństwem!
Blog Hop zaczyna się na naszym Portalu, kończy się również tam, a mój blog jest tylko jednym z wielu przystanków po drodze! 
A oto moja praca stworzona specjalnie na tę okazję: 

credits:
Corinthia-EP_KittyDesigns
mommyish_turnidge_hipmama_elements
ShortNotes-PP_KittyDesigns

Odnalazłam zdjęcie z dzieciństwa:) Pamiętacie te sesje u fotografa na krzesełku? ;)
Z misiem w ręku albo inną zabawką. Mam jeszcze golaska w koszyku
ale nie odważyłam się ;)
Jeśli spodobała Wam się moja praca - zapraszam do komentowania!
A teraz czas na zabawę!
Oprócz pracy, mam dla Was sekretne słowo! Przejdźcie cały Blog Hop od początku do końca i zbierzcie wszystkie sekretne słowa, a następnie złóżcie je w hasło. Prześlijcie je na adres: scrapujace.polki@gmail.com do 2 czerwca 2014, oraz zameldujcie się w tym wątku, a także zostawcie komentarz na każdym z blogów uczestniczących w zabawie - a weźmiecie udział w losowaniu - wspaniała nagroda czeka! :)
 Moje sekretne hasło to:

~~  między ~~
A teraz serdecznie zapraszam do przeskoczenia dalej - na blog:

~~ Ania Baldwin ~~
Pamiętajcie o odwiedzeniu wszystkich blogów uczestniczących w naszym Blog Hopie oraz o pozostawieniu po sobie śladu w postaci komentarza na każdym z blogów!
Oto pełna lista blogów do odwiedzenia:
start ~~ PORTAL ~~ start
 koniec ~~ PORTAL ~~ koniec

Życzymy dobrej zabawy!! 
====================================================

36 komentarzy:

  1. Pracując z dziećmi nie raz widzę te wspaniałe minki, ten lekki uśmiech przez łzy.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostawiam tu swój ślad i pędzę dalej.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny layout, świetne dodatki i zdjęcie :) Urzekły mnie te digitalowe turkusowe wstążeczki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie oprawione zdjęcie! Taaak, takie zdjęcia - klasyka! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna praca :) Czekamy na zbiór reszty minek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudnie - prostota stylu, i lekkosc kompozycji - to jest to co lubie

    OdpowiedzUsuń
  7. wysłała mnie tutaj Habka:) minka urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. minka jest powalająca, a lo po prostu rewelka

    OdpowiedzUsuń
  9. minka nr 5 - minka na 5+ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hehehe, co za mina:-))), pędzę podziwiać następne cudowne prace...

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna praca :) skacze dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio moja mama przyniosła mi zdjęcie sprzed lat z podobnej sesji - duża żółta kokarda (wyglądałam trochę jak kaczka;)) i oczywiście lala na kolanie - mina podobna do tej "nr5"

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj pamiętam... Bardzo fajny pomysł z tymi słowami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna mina :) świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie oprawione wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mina bezcenna !!! i oprawa bardzo mi się podoba:)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  17. HA HA, ale radosny i kolorowy, jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  18. Mina pierwszorzedna!!, piekna praca

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta mina jest rewelacyjna! Bezcenna ;) Życzę więcej odwagi ;) i skaczę dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję Wam Dziewczyny za przemiłe komentarze :)))) oraz za udział w zabawie! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń